FAQ – často kladené otázky

Pripravili sme pre Vás odpovede na najčastejšie otázky, ktoré sa na našej recepcii vyskytujú. Možno ste si ich položili aj vy pred alebo počas pobytu. V prípade, že ste nenašli odpoveď na to, čo Vás zaujíma, môžete nás kedykoľvek kontaktovať.

Aké možnosti mám pri výbere izby?
Ubytovanie v hoteli je možné v štandardných dvojlôžkových, trojlôžkových, rodinných izbách a apartmánoch alebo v tematických izbách, ktorým je venované celé piate poschodie. Okrem tematických izieb Titanic a Stodola je súčasťou všetkých izieb balkón. Vašim požiadavkám o pridelenie konkrétnej izby sa snažíme vždy vyhovieť, pokiaľ to obsadenosť hotela umožňuje. Za izbu s balkónom, prípadne výhľadom na Tatry nie sú účtované ďalšie dodatočné poplatky. Ceny ubytovania v jednotlivých kategóriach izieb sa riadia podľa aktuálne platného cenníka.
Čím sa odlišuje tematická izba od štandardných izieb?
Každá tematická izba má svoj vlastný príbeh a tomu prispôsobený výnimočný dizajn. Tematické izby sú samostatná kategória ubytovania.
Akým spôsobom sa platí za pobyt?
Pobyt je možné uhradiť vopred zálohovou faktúrou. Faktúru Vám po vytvorení rezervácie vyhotoví naše rezervačné oddelenie. Ďalším spôsobom platby je platba priamo v hoteli hotovosťou alebo platobnou kartou.
Je možné na pobyt zobrať psa alebo mačku?
Ubytovanie v hoteli s domácim zvieratkom je možné za poplatok podľa aktuálne platného cenníka. Poplatok kryje zvýšené náklady na upratovanie a ďalšie.
Môžeme uvoľniť izbu až po 11-tej hodine?
Áno, neskorý check-out je možný po dohode s recepciou pri ubytovaní v závislosti od nasledujúcich rezervácií. Služba je za poplatok, ak nie je dohodnuté pri rezervácii inak.
Aké sú možnosti stravovania vo Vašom hoteli?
Pri rezervácii ubytovania si môžete zvoliť, či máte záujem o raňajky alebo polpenziu. Vo väčšine výhodných pobytových balíkov je už zahrnuté stravovanie formou polpenzie. Priamo v hoteli sa nachádzajú aj dve reštaurácie otvorené denne od 12:00-22:00.
Akou formou sa podávajú raňajky a večere?
Raňajky večer a sa podávajú vždy vo forme bufetových stolov. Na zvýšenie gastronomického zážitku ponúkame ubytovaným hosťom možnosť servírovanej štvorchodovej večere zostavenej šefkuchárom hotela, ktorá je doplnená o odporúčané vína.
V akom čase sú podávané hotelové raňajky a večere?
Raňajky sa podávajú v čase od 07:30 do 10:00, večere v čase od 18:00 do 20:00. V prípade potreby je možné využiť room service po dohode s recepciou aj mimo vymedzeného času.
Je možné objednať si raňajky, večeru, prípadne nápoj na izbu?
Áno, room servis je k dispozícií. Objednať služby je možné telefonicky alebo správou adresovanou priamo na recepciu.
Kedy môžem počas pobytu využívať wellness?
V celom rozsahu otváracích hodín t.j. od 15:00 do 21:00 už v deň príchodu. V deň odchodu je možné využiť ešte bazén a fitness v čase od 07:30 do 10:00.
Je možné zakúpiť si vstup do wellness aj keď som už odubytovaný?
Samozrejme, je možné zakúpiť si samostatný vstup do wellness aj v deň odchodu. Cena je podľa pultového cenníka.
Je možné využívať wellness aj ked nie som ubytovaný?
Áno, je možné využiť wellness služby a bazény aj v prípade, že nevyužívate služby ubytovania hotela.
Čo je ranné plávanie?
Ubytovaný aj neubytovaný hostia môžu využiť ranné plávanie od 7:30 do 10:00.
Aký veľký je bazén, a aká je teplota vody v bazéne? Je možné si pri bazéne objednať miešaný nápoj?
Plavecký bazén má dĺžku 12 m a teplota vody je 28-32°C. Pri bazéne si môžete objednať z ponuky, ktorá sa nachádza vo wellness centre.
Nachádza sa v hoteli detský bazén?
Áno, detský bazén sa nachádza hneď vedľa plaveckého bazéna.
Aké služby môžem počas pobytu v hoteli využívať zdarma?
Parkovanie na kamerou monitorovanom parkovisku, Wi-Fi v celom objekte hotela, detské ihrisko, detský kútik.
Je možné parkovať pri hoteli?
Súčasťou nášho hotelového komplexu je parkovisko s dohľadom kamerovým systémom. Pre všetkých hotelových hostí je parkovanie na hotelovom parkovisku bezplatné počas celej dĺžky pobytu.
Je k dispozícii lyžiareň?
Áno, k dispozícii je počas zimnej sezóny non-stop.
Nachádza sa v hoteli detský kútik?
Áno, nachádza sa na prízemí grandhotela. Je k dispozícii hotelovým hosťom. Vybavený je detskými hračkami. V letnom období môžu hostia využiť aj vonkajšie detské ihrisko, ktoré sa nachádza pri letnej terasou za hotelom.
Kedy sú k dispozícii animácie pre deti?
Animácie pre deti sú dostupné počas všetkých prázdnin, ak je v hoteli dostatočný počet pobytov rodín s deťmi.
Kde v hoteli je možné fajčiť?
V objekte grand hotela je možné fajčiť v Cigar room, ktorá sa nachádza pri reštaurácií. V ostatných priestoroch grand hotela je fajčenie zakázané.